Dochádzkové systémy

Naša firma inštaluje dochádzkové systémy značky ZKTeco.

Niekoľko základných vlastností
prístupových systémov série ETRY:

– Systémy Entry umožňujú okrem prístupových funkcií aj použitie zariadení pre evidenciu a spracovanie dochádzky.
– Zariadenia Entry sú pripojiteľné cez lokálnu počítačovú sieť alebo internet a je možné ich spájať do väčších celkov podľa požiadaviek zákazníka.

Čo ponúkajú naše dochádzkové systémy

  • Bezdotyková čítačka RFID štandard EM 125kHz
  • Možnosť záznamu dochádzky RFID kartou alebo zosnímaním odtlačku prsta
  • Zabudovaná kontrolná kamera pre dodatočné overenie zamestnanca
  • 3,5″ farebný grafický TFT displej
  • 8 programovateľných tlačidiel
  • Komunikácia s PC cez TCP / IP
  • USB prenos údajov z terminálu
  • Neobmedzený počet zariadení v systéme
  • Funkcie prístupového terminálu (len E K880)
  • Zálohové napájanie akumulátorom (len E K880)
  • Napájanie 12 VDC / 400 mA alebo PoE ( E K880 Lite PoE)

Dochádzkový software

  • Jednoduché a intuitívne spracovanie dochádzky
  • Rýchly náhľad odpracovaných hodín
  • Virtuálny terminál na PC pre záznam dochádzky ,,od stola”
  • Online kontrola prítomnosti zamestnancov na pracovisku
  • Editácia prechodov terminálom
  • Bilancie, dochádzkové listy zamestnanca
  • Exporty do .xls, .html
  • Inštalácia na SQL server alebo lokálny PC
  • Pripojenie v rámci lokálnej siete
  • Pripojenie vzdialených terminálov cez internet
  • Neobmedzený počet pripojených zariadení / PC inštalácií
  • Aktivácia užívateľov licenciou (Edo 25, Edo 50, Edo 250, Edo MAX)

Pre podporu koncového užívateľa tu máme licenciu na technickú službu, kde môže zamestnanec zavolať v čase od 08:00 do 16:00, a nechať si poradiť.  

Support EDO Licencia podpory zákazníka:
Služba technickej podpory a obsluhy koncového užívateľa EDO3 na diaľku, zahŕňa kontrolu nastavení a poradenstvo obsluhe, platnosť 2 roky odo dňa registrácie.

  • Inštalujeme v rámci celej SR. 
  • Centrála Levice (showroomom, predajňa, sklad)
  • Pobočka Bratislava (montáže, servis, sklad), pripravujeme showroom
  • Cenové ponuky v rámci výberového konania na výkaz/výmer na vyžiadanie alebo príprava ponuky po osobnej obhliadke. 
  • V prípade potreby máme vlastného projektanta na vyhotovenie projektovej dokumentácie skutkového stavu inštalácie.
  • Obhliadky vykonávame do 3 pracovných dní od dopytu. 
  • Cenovú ponuku Vám pripravíme do 24hod pri menších projektoch a do 48hod pri stredných projektoch.
  • Po dohovore môže zákazník navštíviť náš showroom kde mu odprezentujeme navrhovaný koncept riešenia.
  • Výhody uceleného systému od jednej značky: jedna servisná zmluva, všetko v jednej aplikácii, možnosť predĺženia záruky, rýchlejší a efektívnejší servis.
  • Po schválení cenovej ponuky sa celý systém naskladňuje, programuje a testuje u nás vo firme. Testovanie trvá 24 alebo 48hod podľa veľkosti a náročnosti nastavenia.
  • Montáž trvá 1-2 dni. Posledný deň montáže slúži hlavne na ladenie a testovanie celého systému.
  • Záručný servis v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka zákon č. 40/1964 Zb.
  • Servisná zmluva SLA (service-level agreement) „dohoda o úrovni poskytovaných služieb“ sa uzatvára ako nadštandardná služba pre zrýchlený servis do 24 hod.
  • Väčšinu servisných úkonov vieme urobiť cez vzdialenú správu systému, takto šetríme čas a peniaze zákazníka oproti klasickému servisnému výjazdu (záručný aj pozáručný servis).

Zavolajte, napíšte alebo nás navštívte

Neváhajte nás kontaktovať