Štruktúrovaná kabeláž

fiber projekt

Projekt dobrý všetko dobré

Naši projektanti Vám navrhnú a naprojektujú bezpečnostný alebo komunikačný systém, resp. slaboprúdový systém na prenos dát z ohľadom na konkrétnu riešenú situáciu. V našej ponuke nájdete aj optimalizáciu súčasných systémov, pre skvalitnenie a rozšírenie šírky pásma pre zrýchlenie dátových prenosov.

Dodávame služby:

Štruktúrované káblové systémy

kategórie 5e, 6, 6a, 7, dodávky aktívnych a pasívnych prvkov, rozvádzačov, meranie a certifikácia sietí

strukturovana kabelaz
zvaranie optiky

 

Zváranie optiky

Certifikované zváranie optických vlákien pod 0,01dB. Návrhy optických sietí, inštalácia, zafukovanie optických trás. Certifikované meranie a vyhodnocovanie (meranie útlmu dB, meranie OTDR, lokalizácia porúch), 

 

Bezdrôtové siete

WLAN siete na WiFi 6, kompletná konfigurácia zariadení, meranie na vyžiadanie, konvergované riešenie podnikových sietí. Pracujeme so znackou Ubiquiti.

ubiquiti
firewall

Bezpečnosť siete

pre zvýšenie zabezpečenia firemnej siete ponúkame UTM-firewall riešenie na klúč zn. Palo Alto Networks a WatchGuard, kompletná inštalácia, správa a servis.

RACKové skrine

ukončenie kabeláže (optika,metalika) v RACKových skriniach na PATCH panely, komplet vybavenie RACKu, switche L2 a L3, chladenie, kúrenie …atď

rack

Fotky z niektorých našich inštalácií

  • Inštalujeme v rámci celej SR.
  • Centrála Levice (showroomom, predajňa, sklad)
  • Pobočka Bratislava (montáže, servis, sklad), pripravujeme showroom
  • Cenové ponuky v rámci výkaz/výmer na vyžiadanie alebo príprava ponuky po osobnej obhliadke. 
  • Obhliadky vykonávame zvyčajne do 3 pracovných dní od dopytu. 
  • Po schválení ponuky začíname pracovať na projekte, termín inštalácie na dohode.
  • Zahájenie montáže v zmysle zmluvy na dielo.

  • Dĺžka trvania montáže záleží od veľkosti projektu ale tu tiež platí termín odovzdania v zmysle uzavretej zmluvy.

  • Záručný servis v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka zákon č. 40/1964 Zb..
  • Servisná zmluva SLA (service-level agreement) „dohoda o úrovni poskytovaných služieb“ sa uzatvára ako nadštandardná služba pre zrýchlený servis do 24 hod..
  • Väčšinu diagnostických úkonov a kontrolu stavu systému vieme urobiť cez vzdialenú správu systému, takto šetríme čas a peniaze zákazníka oproti klasickému servisnému výjazdu (záručný aj pozáručný servis).

Zavolajte, napíšte alebo nás navštívte

Neváhajte nás kontaktovať