Štruktúrovaná kabeláž

Dátové siete

Základnou infraštruktúrou informačných a komunikačných systémov sú dátové siete. Dátové siete predstavujú v súčasnej dobe najrozšírenejšie komunikačné prostredie pre prenos dát, hlasu a obrazu. Prenosové médium dátových sietí môže byť drôtové alebo bezdrôtové. Súčasťou dátových sietí sú často aj dátové úložiská alebo cloudové riešenia.

Projektovanie

Naši projektanti vám navrhnú a naprojektujú bezpečnostný alebo komunikačný systém, resp. slaboprúdový systém na prenos dát z ohľadom na konkrétnu riešenú situáciu. V našej ponuke nájdete aj optimalizáciu súčasných systémov, pre skvalitnenie a rozšírenie šírky pásma pre zrýchlenie dátových prenosov.

Dodávame služby:

Štruktúrované káblové systémy

kategórie 5e, 6, 6a, 7, dodávky aktívnych a pasívnych prvkov, rozvádzačov, meranie a certifikácia sietí

Optické trasy

komplexné služby od návrhu, dodávky materiálu, pokládky, zváranie a meranie

Bezdrôtové siete

pokrytie WiFi signálom, kompletná konfigurácia zariadení, meranie na vyžiadanie

Bezpečnosť siete

pre zvýšenie zabezpečenia siete ponúkame firewall zn. Palo Alto Networks, kompletná inštalácia, správa a servis

Ukončenie kabeláže

ukončenie kabeláže v RACKových skriniach na PATCH panely, komplet vybavenie RACKu

  • Inštalujeme v rámci celej SR.
  • Centrála Levice (showroomom, predajňa, sklad)
  • Pobočka Bratislava (montáže, servis, sklad), pripravujeme showroom
  • Cenové ponuky v rámci výberového konania na výkaz/výmer na vyžiadanie alebo príprava ponuky po osobnej obhliadke. 
  • Obhliadky vykonávame zvyčajne do 3 pracovných dní od dopytu. 
  • Po schválení ponuky začíname pracovať na projekte, termín schvaľovania na dohode.
  • Zahájenie montáže v zmysle podpísanej zmluvy na dielo.

  • Dĺžka trvania montáže záleží od veľkosti projektu ale tu tiež platí termín odovzdania podľa uzavretej zmluvy.

  • Záručný servis v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka zákon č. 40/1964 Zb..
  • Servisná zmluva SLA (service-level agreement) „dohoda o úrovni poskytovaných služieb“ sa uzatvára ako nadštandardná služba pre zrýchlený servis do 24 hod..
  • Väčšinu diagnostických úkonov a kontrolu stavu systému vieme urobiť cez vzdialenú správu systému, takto šetríme čas a peniaze zákazníka oproti klasickému servisnému výjazdu (záručný aj pozáručný servis).

Zavolajte, napíšte alebo nás navštívte

Neváhajte nás kontaktovať